Takeshi
Game Master - Mashu
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Koszalin Płeć: Male
|
Wysłany: Nie 23:13, 29 Lip 2012 Temat postu: Ogólne przedstawienie SAO |
|
|
SAO to gra w wirtualnej rzeczywistości. Umysł gracza zostaje wysłany w cyberprzestrzeń, odcinając go od ciała uzytkownika.
Gra działa podobnie do większości gier MMORPG z systemem poziomów i mistrzostwa umiejętności z drobnymi ograniczeniami nałożonymi na nią. Cała gra jest monitorowana i utrzymywana przez system o nazwie «Cardinal», który samo koryguje problemy.
Nie ma «Magii» w SAO za wyjątkiem różnokolorowych kryształów, które przynoszą natychmiastowe efekty, zamiast tego Gracze mogą walczyć za pomocą swoich Sword Skill*. Wykonywanie Sword Skill'i są wspomagane przez system, wystarczy ustawić ciało avatara w odpowiedniej pozycji. Każdy Sword Skill podpada pod jedną z czterech kategorii: Pchniecie, Cięcia, Przeszycia i Parady. Nauka walki w ręcz wymaga dodatkowej umiejętności «Sztuki walki».
GRA TYLKO W JAPONII (gaijini mile widziani, ale musza mieszkac w Japonii)
Umiejętności poboczne: SAO posiada niesamowicie rozbudowany system umiejętności pobocznych. Samo kowalstwo zostało rozbite na: Wykuwanie broni Ciętej, Wykuwanie broni Pchanej (itd.), Wykuwanie Lekkiej Zbroi z Metalu, Wykuwanie Ciężkiej Zbroi z Metalu, Naprawa Sprzętu Metalowego, Przetapianie Metali (tworzenie stopów). Podobnie z innymi pobocznymi umiejętnościami takimi jak: Polowanie, Gotowanie, Muzyka, Szycie, Wytwarzanie przedmiotów ze skóry itd. Każda umiejętność, niezależnie czy jest główna czy tez poboczna ma poziomy, od 0-100**.
*Wygląd Umiejętności oraz ich nazwy pozostawiamy wam drodzy gracze
**W oryginale do 1000 ale my nie przesadzamy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Takeshi dnia Śro 20:51, 21 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|